tisdag 9 augusti 2011

Parteeeeey

.
I lördags var vi iväg på Linda's födelsedags fest. Hon fyllde 25 år i fredags.
Jag hade tänkt att köpa en flaska Baileys, men valde sen att köpa bubbel.
Tänkte att hon tycker om att prova lite nya sorter och den jag valde hade hon aldrig provat.
Sen kunde det passa med lite bubbel då man fyller jämnt med.
Jag skulle åka med Maria och Nils, Nettan och Mattias, så jag gick bort till Maria.
Nettan såg att jag med hade köpt en flaska att ge bort,
och så avslöjar hon att dom ska ge Linda en flaska Baileys!
Vi hade alltså kunnat ge bort Samma sort haha! Tur jag valde en annan då.

Festen skulle börja kl 18 var det sagt, så vi var där några minuter innan.
Dom var på hundpromenad då vi kom, men vi väntade på verandan.
När dom kommit så blev det hemmagjord smörgåstårta på verandan.
Det blev också kaffe, dricka och öl till maten. Det var inte fel!
Vädret var bra och vi satt kvar och pratade ett tag.


När vi gick in, så sattes lite musik på och det blev mer prat och skratt.
Även snacks i form av chips och 'ostbögar' togs fram. Mums! 


Senare in på kvällen så kände vi för att starta Singstar.
Vi delade upp oss i två lag och sen körde vi på.
Nedan ser ni random foton från flum, sång och allmänt festande:


Tack för en trevlig lördag!
Hoppas du hade ett trevligt firande Linda, och att du är lika nöjd som vi andra.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Haha tusen och åter tusen tack gumman=)
Bubbel är inte helt fel=) Det tycker jag om att dricka=)

Bamse bamse kram