söndag 17 juli 2011

Whole lotta things

.
I fredags skulle vi på utomhusbio, men eftersom det regnade galet,
så blev det fika hos mig istället.
Kvällen och in på natten blev det, och sånt är ju alltid trevligt!
 
Igår var det lördag och denna lördagen var lika tråkig som förra. 
Inte ett skit som hände. Får en att klättra på väggarna.....
Usch va trist man kan få det. Pratade bort några timmar i tele dock.
Förra trista lördagen blev det webcaming med en killkompis istället.
Få tiden att snurra lixom.

Förra söndagen, 10 juli, gick till att träna lite igen.
Jag har kört magen några dagar nu, samt tänkt mer på vad jag äter.
Men nu körde jag även igång med orbitreken, som är en bra modell av crosstrainer.
Den tar hela kroppen kan man säga.
Tar man i mer med armarna, så får man snygga armar faktiskt.
Tar man i mer med benen istället, så får man fastare lår och rumpa.
Samt om man spänner magen lite då man tränar, och ser till att röra på överkroppen
och armarna som ju svingas fram och tillbaka, så tränas mage och midja också.
 Bortsett från Orbitreken, så tränar jag ju magen vid sidan om också.
Samt att jag försöker promenera i rask takt, istället för att ta buss och spårvagn.
Sen är det ju bra att kombinera träning med att äta bättre.
Bantar gör jag inte, utan drar ner på godsaker, tänker mer på vad jag äter,
samt försöker röra på mig mer helt enkelt.
Tycker man ska få unna sig lite ibland, för man lever bara en gång.
Dock kan man ju välja ut typ En dag i veckan, istället för flera dagar i veckan.
Jag har kört lite träning i veckan också, för att hålla det i liv.
Försöker ta varje dag, så man inte tappar träningen.
 



Det har hänt mkt på sistone.
Som jag skrivit på facebook tex, så har det varit lite jobbigt.
Skrivit där att jag känner mig låst och nedstämt. Att jag gråtit en del med.
I'll hit ya' up with details later on folks!

Inga kommentarer: