lördag 9 juli 2011

Booooooring


Shit va Tröööökigt det är idag asså!
Typ alla är ju bortresta (eller jobbar). Jag är typ den Enda kvar i Norrköping.
Jag är bjuden till Valdemarsvik, men fick tacka nej...
Dels för att pengar faktiskt går till massa annat just nu, bröllop bl.a,
men även för att jag kom hem sent i tisdags, från mitt besök i hemstaden,
och det skulle bli för mkt för Wilmer att bollas fram och tillbaka....
Samt att det inte är så hundvänligt nog att ta med honom,
så fick dessvärre tacka nej. Trist men vad gör man när man är själv om en hund...


Har iallafall tvättat idag, men Sen då??
Vi har riktigt fint väder! Sommar på riktigt Hög nivå!
Grilla hade vart perfekt idag, och Gott!
Vi har Massa sol, höga grader och perfekt på alla vis! Men kul att gå ut ensam?
Det är även massa som händer på Munken in the park igen....
Där artister uppträder och allt. Gratis grej.
Har aldrig vart på det och tyckte inte det var så bra artister heller,
så känns inte värt att gå på det ensam, när det inte var så värst bra.
Helst hade jag ju vart i Västerås då.. 
Men varje jäkla år, så är det Annat som äter pengarna jämt!
Detta skulle vara Mitt år, men ändå så går pengarna inte till Mig riktigt.... hm...


Asså fyyy vilken Trist lördag! Baaaaahhh!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

det kommer bättre tider för dig det lovar jag
Kram