lördag 9 juli 2011

City Friday


Linda skulle vaccinera sig på stan och undrade om jag ville med.
Så kunde vi ta fika på stan efter hon var klar.
Hon kom till mig vid 11 på förmiddag och vi gick iväg strax därefter.
Ovan så ser ni vad min klädsel var för fredagens city visit.


Vi kollade runt i butiker och jag fastnade för Massor ju!
Hade jag haft 100.000 tusen, så hade jag Lätt blåst den summan på en 20 min.
Vissa ggr man är på stan så hittar man ju inget och andra ggr hittar man Allt.
Men nu ska jag spendera pengar på tågresor, bröllop, födelsedag, Augustifest,
klippning, hårfärgning, camping och sånt. Får vänta med att unna mig.
Finns massor jag skulle behöva annars. Nya skor, ny garderob och lite i inredning.
Skor har jag så svårt för dock och fann inga direkt...


Trots att jag inte kan unna mig nått än på ett tag,
så passade jag däremot på att kolla på klädsel till bröllopet.
Det är valfri klädsel, men jag vill ändå Gärna ha nått nytt och fint på mig.
 Har inte så mkt bra hemma, eftersom jag ju bytt storlek sen sist.

 Tog lite kort på alternativ av klädsel... För att få lite idéer.
Man kan ha klänning som känns lite somrig och skön.
Man kan ha mina fina gråa kort shorts ihop med nån snyggare topp... osv.
De shorts ni ser på översta fotot i inlägget.
 
Jag köpte iallafall en blå klänning, som ni ser nedan.
Vet inte om den känns helt hundra att ha på bröllopet, så jag ska känna efter.
Nedan provar jag den både med och utan tunna leggins.


 Skulle det kännas fel med den blå klänningen, 
så kan jag ta mina grå shorts och ha nån lite finare topp till som sagt.
De shorts på bilden precis ovan, är inte mina. Mina ser ni Längst upp i detta inlägg.
Den ljusrosa toppen här ovan var ett sött alternativ,
men jag provade den och den var inte alls bra på Mig, så får hitta annat isåfall.
 
 
Istället för fika så föreslog jag att vi åt nånting. 
Jag var hungrig och jag var sugen på McDonalds, och McD blev det också.
Efter några timmar i city, så drog vi till Maxi. Där kollade vi lite Mer på kläder,
men även passade på att handla på ICA. 
ICA Maxi är min favorit och den är utsedd till billigast i Norrköping 
och som nr 2 billigast i hela länet.

5 timmar blev det på stan allt som allt och det var riktigt skönt!
Skönt att vara hundfri och skönt att komma ut bland folk lite.



Började träna i torsdags. Mest magen till en början.
Tränade även fredag, både på eftermiddag och sen på kvällen.
Fick lite träningsvärk redan i torsdags, men kände så klart mkt mer fredag kväll.
Men då vet jag bara att musklerna ju får arbeta.
Ska försöka köra lite varje dag nu. Räcker med lite grann om inte annat.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj så mycket fint du har hittat ,klänningen du köpte var söt, och dem skona du provar gillar jag
Kram

Tiggir sa...

Tack så jätte mycket för sällskapet på stan=) Jag säger som du och jag skulle också köpa upp dom pengarna om jag hade dom!! Kläderna var jätte snygga..
Klänningen som du köpte dig var jätte snygg på dig=)

Bamse kram=))