torsdag 7 juli 2011

Litt av hvert

.
Här kommer mer om mitt besök.
Vi har i det stora hela haft fint väder under hela mitt besök i Lidköping.
Titt som tätt när det föll oss in, så grillade vi. Man måste ju passa på lixom.
Denna gång grillade vi endast korv med bröd. Vi kände för det!
Jag var grillmästaren igen, inte mig emot heller. Bara kul att grilla!

 
 
 
 
Ni har ju redan fått se lite av mitt besök i Lidköping.
Jag har ju som sagt redan bloggat lite om våra dagar.
Nedan ser ni foton från mina sista dagar, innan jag reste hem till Norrköping.
Några av mysstunderna är uttagna iallafall.


Syrran skulle upp till Umeå igen, så lämnade av hennes katt, Zimba.
Mamma brukar ha honom ibland, om hon inte kan ta med honom.
Vilket Wilmer så klart tyckte var trevligt, eftersom han älskar katter.
Han leker inte med dom, utan bara är rädd om dom och tycker om dom.
Om en hund gör utfall mot en katt, eller skäller på en katt,
så försvarar Wilmer just Katten!

När jag körde in syrran in till stan igen, efter att hon lämnat av Zimba,
så sken solen så klart, rutorna var nervevade, musiken hög.....
Det är sååå befriande att köra bil på detta sätt! Underbart!




Vi har unnat oss massa godsaker under mitt besök i Lidköping.
Men detta har jag redan tagit tag i nu när jag kommit hem.
Har inte varit hemma så många dagar ännu, men börja bör man ju.
Tisdag kväll kom jag hem.

Man måste ju också unna sig emellanåt, eftersom det är livets njutning.
Men samtidigt kan jag vilja hålla mig lite fräschare i perioder också.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

massa mysiga bilder, och visst var det trevlig med grillningen
Kram