torsdag 7 juli 2011

Sista och Första


Sista Juni, så höll ju Hjulafton på och som jag skrev i tidigare inlägg,
så tog jag med båda 'killarna' på promenad i lantlig miljö.
Se på fåren, ängarna, hästarna osv. 
Men Wilmer hörde skott hela tiden och fick som sagt panik, som jag skrev sist.
Han väger mer än mig då han har panik, känns det som.


Fick kämpa oss tillbaka hur som och jag sysselsatte mig på annat sätt.
Tur att man har mobil med appar och grejer.




Första Juli, var en fredag och den spenderades hos pappa, ihop med syrran.
Fika, 'Tassimo' kaffe och wii-spelande. Hundarna busade,
Första omgången av wii golf, så kom jag och pappa på Delad första plats.
Andra omgången så vann pappa och jag kom tvåa.
 

Sen var klockan så pass att vi rundade av kvällen och jag körde hem.
Hade bilen nämligen. Man känner sig så Fri när man kör bil, riktigt skönt!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

tråkigt att dem skulle skjuta just den dan, många fina foton
Kram