torsdag 7 juli 2011

I'm@home.nu

.
Tänkte meddela er om att jag reste hem igår, tisdag kväll.
Så nu är jag tillbaka i Norrköping igen.
Har ju firat midsommar och så hos familj i Lidköping.
Det har för en gångs skull hänt en del event där...
Hjulafton som ni ju läst, men även lite mer. Bl.a FörSommar.
Där bl.a kända Swingfly och Broken Door uppträdde i Stadsparken. 
Jag var inte där, men det såg rätt trevlig ut på foton, 
då folk satt och drack vin i parken.


Ikväll har det blivit lite vin, trevligt och sånt. Även natt promenad blev det.
Skönt att vara hemma igen, trots att det är Skönt att vara borta också.
Jag ska blogga om mitt besök lite mer än det ni hittills fått se...
Har nämligen massa mer foton att visa. Ska iallafall visa några av dom.
Men nu ska jag länga mig, för klockan närmar sig 4 i vanlig ordning.
I'm home, back in business... Bring it!

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Välkommen hem gumman=)
Bamse kram

Hemmet Är Min Borg sa...

Tack för ditt besök här det var trevligt
Kram