torsdag 12 maj 2011

Strömsholmen ♥

.
När Linda släppte av mig hemma i eftermiddags, som ni kan läsa i inlägget innan detta.
Så var jag inne en stund. Vädret var lite bättre hemma hos Linda.
Var mer moln här i stan och kändes som solen var mer bakom molnen.
Men sen kändes det lite bättre och jag tänkte att den kanske visas mer än man tror,
bara man är ute i solen lixom, så jag tog med mig Wilmer och gick ut.
Dom säger ju massa på vädret och nyheterna att vi väntar sämre väder
och vem tar inte vara på att sitta i solen medan vi har den lixom?
 
Enda jag hade på mig av smink, var mascara.
Man ska inte ha puder och sånt i solen, och dessutom så får man ju färg utan smink.
Det är så fint att ha lite färg i ansiktet och sen när man väl SKA sminka sig till fest och liknande,
så är det så fint att huden i grunden har färg. Man ser väldigt pigg och fräsch ut!
Första brännan fick jag i påsk. Då blev jag brun fort. Här finns nått foto från påsk.



Jag satt här i typ förrgår och idag har jag varit en del i solen igen som sagt.
Har fått massa färg redan. Bara idag har jag fått en del!
Jag kan se lite röd ut de första timmarna, men det går alltid över till brun hy rätt snart.


Wilmer njöt också en del. Han låg ner på bryggan och koppla av ett tag med.
På högra fotot så fick han vind bakifrån, så 'frisyren' blev lite annorlunda hehe
 
 
 
 
Det var svårt att slita sig idag igen, för det var väldigt skönt att sitta här!
Solen värmde så gött och den gick inte i moln så mkt heller.
Drog mig sen hem strax innan 19 och då gjorde jag varma mackor.
Sen blev det bara avkoppling i soffan resten av kvällen.
Tog mig ett glas vin också faktiskt, inte alls fel. Vart en månad sen sist nu ungefär.
 
Just FYI, så har jag haft en Underbar dag!
Vart på bra humör, vart glad och njutit! Jag mår bäst av mkt sol och fint väder.
Jag är född i fel land kan man säga, för jag är i stort behov av sol!
Trots att jag sovit 3½ timmar i natt, och gick upp 7 imorse,
så har jag ändå vart på glatt och skönt humör ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Härliga bilder ,fint där du har vart
Kram