onsdag 11 maj 2011

In the Garden ♥


Idag har jag 'lekt' med Linda på tu man hand.
Vi åkte hem till henne, eftersom det var ett tag sen vi var där nu. Dom bor utanför stan.
Vädret var super härligt och vi placerade bord och stolar i solen.
Jag vill gärna bygga på min färg lite. Räcker att bara sitta lite så där, så blir jag brun rätt fort.

Hundarna busade i trädgården, men sen blev dom trötta.
Jag och Linda fikade med kaffe och lite sockerkaka med rabarber i.
Kollade lite fotoalbum och diskuterade rent allmänt.
 
Vi kom även in på Lisebergs prat idag.
Vi har pratat titt som tätt om att samla gänget, ta tåget och vara en heldag där.
Vi började diskutera intresset för något år sen, då vi Alla tjejer umgicks som mest,
men sen har det inte diskuterat så mkt, mer än titt som tätt bara, 
för att visa att intresset är kvar. Nästa år kanske, vem vet.....


Väldigt skönt i solen! Inte ett moln på himlen. Helt Underbart!
Vi har mkt grönområden nära där jag bor, och jag har även en rätt lugn och skön innergård,
där det finns både sol och skugga.... men ibland vill man ha en Egen trädgård faktiskt.

Linda skulle göra pannkakor inför att Johan kommer hem från jobbet,
och frågade om jag också vill ha. Varför inte, tänkte jag.



 
Sen var det dags för Linda att dra iväg till jobbet, så jag skjutsades hem.
Det var mkt bättre väder ute hos Linda, än inne i stan.
Det var sol i stan också, men den går bakom moln titt som tätt... 
Hos Linda var det klar himmel. Så det är lite sämre väder i stan alltså.
Samma igår i stan, då var det med moln titt som tätt.

6 kommentarer:

nettan sa...

Mys!<3

maria sa...

skönt att bara få sitta ute!
jag och åsa ska åka till liseberg och det kommer kosta oss 150kr tur och retur med buss och då ingår också inträde, åkband och matkuponger!

kram

Josefina sa...

Fan va gött Maria :)
Varför till så bra pris?

kramiz

maria sa...

det är mitt fack som bjuder oss medlemmar på det så då passar man ju på :P

kram

Josefina sa...

ahaaa, ja det förstår jag verkligen. Fan va kul =) Lite avis blir man ju =P

Kram banan

Tiggir sa...

Ingen dum bjudning=) Hoppas att ni får det skoj och bra väder då när ni åker Maria=)
MMmmm det var jätte skönt=) Kul att du ville ''leka'' med mig idag var skoj=)
Bamse kram