lördag 7 maj 2011

"Kompis Pris"

.




Jag var iväg och storhandlade i tordags, med bussen.
Åkte till Maxi för jag tycker man får mkt för pengarna där, plus att jag gillar sortimentet.
Dom spelade den nya reklam låten för fullt överallt. "Kompis pris".
Dom hade den på video, men även i högtalarna generellt.
Låten är härligt tycker jag och det var riktigt trevligt att gå och handla,
samtidigt som den dök upp titt som tätt i butiken.
Man gick och nynnade, sjöng och ica shoppingen blev lättare och gladare faktiskt!
 
Skönt att ha fått handla lite. Så är den biten gjord.
Det var tungt att bära... ska konkas från butik till väntplats, åka buss 
och sen byta till spårvagn, sen från väntplats så ska det hem.
Få in allt genom trånga korridorer och upp över trappstegen här och var osv. 
Lite konkigt med går! Vaknade helt öm i svank och axlar på fredagen dock.
Tur det finns tigerbalsam! 
.................................................................................... happy


Btw.. Jag såg denna skylten på frysarna på ica.
Um.. Antingen är det väl färskt eller fruset?? duh! 
......................................................... ...................................................................................... big grinstick out tongue

1 kommentar:

Tiggir sa...

Hahaha ja den dära reklamen är lite små rolig=)
Kram