måndag 9 maj 2011

Enjoy ♥

.
Vi hade fint väder igår (söndag) och idag var det också underbart!
Har ingen balkong, men hade jag haft en så hade jag heller gått ut och satt mig ändå.
Jag sitter gärna vid gräs då det är så här fint. Gärna även vid vattnet. 
Tycker man njuter mer vid naturen.  Mysigast så ♥
Har en innergård som är mysig och så, men går hellre lite bort från hemmet trots allt.


Behöver inte heller gå Alls långt för att få varken natur, eller vatten.
Blev kvar här ett tag och njöt, men var sen tvungen att ge mig hem och få mat i magen.
Hoppas detta vädret aldrig slutar! My fave! ♥

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Hej Wilmer mommo och Alwin saknar dig redan
men ni kommer nog snart iden
Puss o Kram

Tiggir sa...

Vilka finna bilder på honom!!
Det var en jätte skön söndag med värme o sol=)
Bamse kram