torsdag 31 mars 2011

To be honest...

.
Trots att jag haft ett flertal besökare redan denna veckan tex,
så har jag knappt fått någon endaste kommentar. Folk är väl mest nyfikna antar jag...
Samma med Facebook, jag har kommenterat och gillat rätt aktivt hos de flesta,
men det känns typ helt effin' Dött på responser tillbaka,  så jag tänker också 
ligga lite lågt nu på att gilla och kommentera hos folk. Man Ledsnar ju lixom.




Igår var jag iväg och handlade på Maxi.
Såg till att jag har det mesta av grundvarorna iallafall, så jag klarar mig under månaden.
Sånt där man inte vill köpa på närbutikerna, för det skulle kosta allt för mkt.



När jag kom hem och plockat upp alla varor, delat blandfärs i portionspåsar osv,
så blev det lite mild yoghurt naturell, ihop med Kellogg's Special K och jordgubbssylt.
Ihop med Two and a half men på tv självklart! Älskat den humorserien i massa år.
Har nästan sett alla avsnitt redan genom åren, men tröttnar aldrig!
 
Nåja, idag är det torsdag och jag ska tvätta och fixa!
Har lite att ordna upp, samt att jag behöver städa också, så får se vad jag hinner idag.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Härligt att du har fått handla hem lite, det är så gott o ha allt hemma slippa springa varje dag o handla,
tja varför ska du ge när ingen annan gör det, ligg lågt du tjejen,
Kram

Purple Kitten sa...

Jag har inte haft en fungerande dator, därför har ja inte kunnat blogga, läsa Eller kommentera =/ Men i'm back on track igen så nu kommer uppdateringar och blogg-kommentarer ;);) PÖSS

Jenny sa...

Ja du, jag hade ca 700 besökare på min blogg för ett par veckor sedan. Superrekord för mig som ligger runt knappa 100 om dagen om ens det. Men tror du jag fick någon kommentar... nä inte en enda. Så jävla drygt att folk bara tjuvkikar och låtsas som att det regnar. MAn vill ju liksom: "FÖRHELVETE... SKRIV NÅGOT!" Haha. Förstår din frustration, även när det gäller facebookkommenterade. Om jag får kommentarer om frågor osv, svarar jag till 99% om det inte sitter någon jubelidiot i IP-adressens andra ände och har skrivit eller frågat något riktigt korkat...