torsdag 31 mars 2011

Technology

.
När jag köpte min nya laptop för nån vecka sen bara,
så köpte jag även med en HDMI -kabel som gör att man kan koppla datorn till tvn.
Men först i måndags så valde jag att prova och jag hade en film att prova med.
 
Filmen nedan är så klart "The Chase" med Charlie Sheen.
Som ni kan se nedan så är filmen igång i datorn, och syns bra i tv bilden. Kanon!
Nu vet jag att det funkar som det ska, det var det jag ville veta.


Jag provade även att surfa då datorn var kopplad till tvn, och det funkade så klart fint det med.
Även spotify funkade så klart kanon, och precis som hoppats så blev ljudet bättre via tvn.
Så vill jag lyssna på högre musik än vad min laptop klarar av,
så kopplar jag ju bara datorn till tvn och kör musiken via tvn högtalare, helt enkelt.
Well, skönt att kabeln funkade fint! Jag är nöjd med mitt köp, of course!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

haha vad häftigt,här kan vi snacka bildskärm på datorn ;)
kram