måndag 7 mars 2011

Sunny Sunday


 
 
Söndagen bjöd på mkt sol och väldigt våriga känslor!
Redan då jag låg i sängen och drog mig, så fick jag sms från Linda.
Hon och Nettan undrade om dom fick ta med Wilmer till skogen.
Jag fick så klart också hänga med!

Jag klev upp ur sängen, svarade att det går bra att dom tar Wilmer.
Kändes väldigt lockande att följa med, men med tanke på
både hosta och förkylning, så är det bättre jag är hemma.
Sen så är det nyttigt för både mig och Wilmer att få sakna varann också!
Vi lever ju på varann dygnet runt, dag efter dag, utan avlastning.


Dom hämtade Wilmer och åkte till skogen.
 Wilmer älskar skogen, det är verkligen ett stort intresse han har!
Han uppförde sig bra och lyssnade fint på dom.
Vilket jag tycker är bra, så han inte bara lyder matte.

Wilmer trivs absolut Bäst i flock! Alltid fungerat bäst i flock!
Sen så mår han ju bäst på landet och i natur. Stor skillnad på hund!
Han är ingen stads kille precis!
Synd bara att man inte har egen bil. Man blir ju rätt låst i city så sett.
 
 
 
Dom hade honom lite mer än 2 timmar och det var skönt för min del.
Han var ju sååå glad då han väl kom hem sen också, så han behövde 
få paus från mig också. Vi går ju varann lite på nervera med tiden.
Så vi hade lite mys på kvällen sen, Wilmer och jag.


3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

OOOOJ det syns att du trivs där Wilmer det behövde du ,va roligt och få leka med dem andra oxå
Puss på nosen

Tiggir sa...

Det var så trevligt att ha honom=)
Tack att vi fick ta honom en liten stund=)
Bamse kram

Purple Kitten sa...

säger som Linda, tack för att vi fick ta han :D kramizz