lördag 5 mars 2011

Sorry for their loss...

.
Idag är blodet lite mer brunt i nyans..
Blodfläckarna ligger ju kvar från olyckan med hunden igår.
 
 
Det första jag tänkte på då jag vaknade idag, var gårdagen...
Bilder som spelades i huvudet...
Kunde höra smällen i huvudet, se ansiktet på den lidande tiken...
Just det att man såg och hörde allt, gör att man minns det så väl.
Var väldigt chockad igår och har nog lite chock kvar faktiskt...


Ber om ursäkt till känsliga läsare åter igen..
Ska inte skriva om detta hemska mer. Ville bara avsluta med detta inlägg.
Jag har ju sånt stort hjärta i såna här situationer, så jag blir tårögd lätt!
 
Nånstans inom mig, så kanske jag också omedvetet plockar fram
den gången då Wilmer var typ halvåret och sprang efter hjortrar i skogen.
Han skällde då han rusade efter, sen hördes ett skrik!...
Sen hörde jag inget mer, såg inget mer...
Den gången trodde jag att jag skulle komma hem med bara ett koppel,
eller också en livlös kropp. Hemskt!
 
Ska ta mig ett varmt och avkopplande bad nu, och hoppas
jag slipper minnas bilder och ljud ifrån gårdagen... Lixom Ekar i huvudet...

Inga kommentarer: