fredag 25 mars 2011

Not to reveal

.
Det har blivit få timmars sömn en tid nu. 
En del sena nätter och där jag försökt gå upp i bra tid, och där av få timmar.
Sen också haft en del att göra på dagarna med då.

Det blir ju så tokigt lixom, då många av de jag pratar med, bor i Los Angeles,
och tidsskillnaden är ju 9 timmar bakom svensk tid.
Så när klockan är 21 i Sverige, så är den bara 12 på dagen i California.
Då blir det lätt att det blir sena nätter för min del.
Men är så klart inte bara dessa kontakter som gör att det blir sent. Gör ju fler saker lixom.
 
Tänkte logga ut vid midnatt nu, men då loggade en in som jag Väntat på,
så fick skriva lite med han, och ska väl nu rätt snart lägga mig.
Jag ska upp tidigt imorn också, så vill hinna få lite sömn lixom, men Snart läggdags.
Blir en lång fredag tror jag och jag vill ju inte vara super trött på kvällen heller så. Ska bort.
Tänkte köpa hem lite vin imorn också, då jag ändå är ute.
Inte haft det hemma på länge nu och känner att det vore väldigt gott 
att ha hemma, att ta nått glas efter en lång dag eller så.
Tänkte köpa Tania, för den var faktiskt enormt god ju!
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Well, G-Nite y'all

Inga kommentarer: