fredag 25 mars 2011

Mission Accomplished

.
New day, New opportunities!
Sömnen blev visst inte som tänkt. Blev klar sent, men det var det Värt!
Försov mig imorse, men det blir ju lätt så. Man kan klara att sova Få timmar en period,
men sen når man en viss gräns och då försover man sig istället.
Fick bröstsmärtor igår också förresten, fick det av att jag städade mitt hem.
Jag Vet att läkaren sagt åt mig att INTE stressa och gärna BARA vila, 
men städa måste jag väl få göra, utan att få halsbränna eller bröstkramp!
Well, Har ju Viktiga saker att göra idag med, 
men vet i sjutton om jag hinner med allt nu när jag tappat tid. Hoppas!
Ska bort ikväll, så behöver få allt gjort, sen hinna duscha och allt med..


Nåja, jag måste bara visa er Simon från Big Brother haha!
Jag fick filma tvn, för jag ville gärna ha klippet, så därav den kanske konstiga kvaliteten.
Simon är inte min barndomsvän, men jag skrattar gott då han är full!
Här biktar han sig och är störtskön! Påminner om Dynamit Harry nedan ju haha



Jag vet vad en del tycker om BB, men min barndomsvän är med denna säsong.
Vi var bästisar och idag har vi bara kontakt via facebook, men vill träffa mig igen.
 
Jag skrev en BB-ansökan själv faktiskt, men jag missade sen att skicka in den.
Tänkte mest att jag kan skicka och Om jag ångrar mig, så tackar jag ju bara nej ju.
Jag är ju äventyrlig och gillar att göra ovanliga saker och lite kasta mig ut där!
Men fick inte iväg det som sagt och det hade mest vart en kul grej bara.

Inga kommentarer: