söndag 20 mars 2011

I want to break free

.
Känns skönt att jag börjar bli mig själv mer och mer.
Den där framåt tjejen som är överallt och ingenstans. 
Hon som håller sig mer backstage och på scen, än bland övriga publiken, 
och hon som alla känner överallt, teater-apan Jojo...


En annan som tappat balansen, är Charlie Sheen. 
Den mest välbetalda skådisen i världen, och som dessutom var med
i den mest sedda sitcom i usa, 2½ män.
Men han börjar smått få ordning på sig själv. Good for you Charles!
Kan få jobbet tillbaka dessutom, men det är inte i media ännu så....
Han gick ut igår kväll, till Jones och iallafall enligt fotot jag fick se, 
så ser han lullig ut, men well...
Bara han inte faller tillbaka lixom... Får leva upp till sober valley lodge vettu!
Men som han sa, sätter dom detta i kontraktet så skriver han på.
 
Well, Charlie har flera projekt på gång nu och jag gick ju utbildning 
inom media och typ showbiz, så den världen intresserar ju alltid så klart. 
Har redan befunnit mig i den branschen.
Men mitt liv stannade ju dock upp för några år som sagt (lång historia kort),
men jag håller som sagt var på att finna tillbaka till Mig igen.
Skapar många nya kontakter så klart. Det är viktigt.
Sitter lite varje dag och det går framåt! Pluggar även varje dag.
När jag vet vad jag vill, så går jag in för det.
Jag är kreativ och driven! Vet hur jag ska nästla mig fram i kontakter. 
Stora som små kontakter. Gjort det förut och gör det igen!
När jag prata med Charlie så tyckte han om mitt förslag och dom jobbar på ideen. 
Kan bli spännande. Mer säger jag inte.
Får väl passa på att tacka igen för den generositet jag fått hittills. 
Men även det beröm jag fått... Alltid tacksamt!



Det går som sagt var bättre med Wilmer.
Visst gör han mig sur lite varje dag och inre stressad också, men inte hans fel egentligen.
Inte hans fel att vi är två olika individer och vår relation går upp och ner.
En period jag vart inne i nyligen, så sa jag att jag lätt jag placera om honom för min dröm tex.
Jag kände att det var lite dött mellan mig och Wilmer och bara bråk och trist...
Våra bråk hade lixom med tiden gjort att jag tappat känslorna för honom. Sad, but true.
Men nu känner jag att jag fått lite mer balans på vår relation och jag tycker ju trots allt om honom.
Kommer väl tappa kontakten och relationen framöver igen,
för som sagt, detta går upp och ner för varje månad, så jag ropar inte "yes" än.
Tror att jag en dag nog kommer få placera om honom,
inte säkert, men det Kan trots allt kanske bli så. Hur som så är jag inte där än.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja det är riktigt roligt att du nu börjar må lite bättre och är på rätt väg, och dina drömmar kommer att slå in jag vet ;))
Kraaam

Hemmet Är Min Borg sa...

Jag tror att kommer du mer i balans så kommer det gå bättre med Wilmer
Kraam