onsdag 23 mars 2011

Finally melting

.
På tal om Charlie Sheen, som jag ju nämnde i nått inlägg innan..
Han blev häromdan erbjuden jobbet tillbaka av CBS och dom ville att han startar direkt.
Men jag fick för några timmar sen reda på att det nu är Bråk med Warner Bros, Suck!
...och det är ju WB som anställer, inte CBS.
Vet inte om detta är i media och på tabloids än, men om inte annat så 
är det väl det rätt snart hur som.
Undrar också hur Chuck Lorre (producenten) har tagit det hela, 
med tanke på allt mellan han och C.
Vet inte det än, men blir uppdaterad allt eftersom så...
Hoppas bara det löser sig till det bästa och gärna att C kommer tillbaka till jobbet!


Igår så hade vi hela 15 plusgrader ute, ihop med strålande sol. Går åt rätt håll!
Men däremot så blåste det väldigt mkt! Man hade känt av värmen mer om det inte blåste.
Hade typ hela dagen inplanerad och var hemma runt midnatt.
Redan på eftermiddagen så fick jag lite huvudvärk och kramper i bröstet igen,
som sen höll i sig, men då jag vaknade idag så kändes allt bättre.
Försöker att följa läkarens råd att inte stressa, men inre stress är absolut svårast att undvika!

Well, snön har typ smält helt nästan och jag tänkte visa hur det sett ut idag.
Klicka på bilden för att se närmare.

Inga kommentarer: