lördag 5 februari 2011

Well....

Jag har inte bloggat så mkt på senare,
men vill ha inlägg som inte ser komplicerade ut i upplägget,
samt att jag inte vill ha inlägg med bara text.
Lätt att förlora läsare om det är antingen rörigt eller bara text.

Jag var ju på tjejkväll förra lördagen och jag Ska blogga om detta framöver.
För övrigt så är jag lite förkyld. Inte farligt, men överlever.
Jag har väldigt lätt för att bli smittad om jag umgås med nån sjuk tex,
men kan inte komma på att jag varit omkring sjuka.. 
Blivit smittad på spårvagnen kanske?? Don't know..

Computer
I måndags lämnades min stationära dator in på service för 3e gången.
Den ska skickas till HP åter igen.
För ett år sen var den hos HP service, men dom fann inget fel = felet kvarstod.
Lämnade in dator igen så klart, men då stannade den på Media Markt service.
Där stannade den i flera månader för att sen "dödsförklaras" i slutet på augusti.
Dvs att datorn är bara att kasta.
Har inte startat datorn sen dom sa att den är att kasta.
Kom inte in på skrivbordet ens ju, så den har bara stått och samlat damm nu.
Men jag ger mig inte. Jag har produktgraranti till december i år.
Man ska inte kasta en dator för typ 14000, när den är ett år.
Nä, isåfall vill jag ha ersättning, så jag kan köpa Ny!


Ska inte dra upp en massa mer om tidigare detaljer, 
ni kan se tidigare inlägg, på labels: computer och där läsa mer om bakgrund.
Men datorn är hur som inlämnad på service Igen.
Dom ska nu försöka se om det är ett produktfel eller inte.
Hittills har ingen som sagt hittat något fel Alls, och hur ska man laga 
nått som man ju inte hittar fel på?
Nåja, vi får se hur det går, men jag hoppas dom kan ta tillbaka datorn
och ge mig lite pengar istället, så köper jag Ny i annan butik.


Well, I'll keep ya posted about it! *Kisses*

Inga kommentarer: