tisdag 15 februari 2011

Valentine

 .
Igår var det 14 feb och den stora 'hjärtedagen', Valentine's Day.
Åkte iväg till Hageby Centrum och strosade runt.
Köpte hundfoder, hundben i smak av rostat lamm, som alla hjärte- present.
Handlade också lite på ica, inför kvällen.
Köpte geléhallon, geléhjärtan och romerska bågar, 
som jag tänkte blanda samman. Klassiskt kärleksgodis.

Dom delade ut choklad på Hageby och innetåget var igång,
där dom kör runt på barn inne i köpcentrat, i ett tåg med chaufför.
På väg hem, började det snöa! Mysigt denna dagen faktiskt.


Jag mumsade även på den chokladkartong jag fick i brevlådan av min syster.
Det som ni kan se i tidigare blogginlägg.
Hade tänkt att ta den chokladen och lägga i godisskålarna,
men så var kartongen lite fin i sig, så äter Ur den istället.



Eftersom jag är sjuk, så valde jag att unna mig ett bad på måndagskvällen.
Lite avkopplande och skönt är så nyttigt!
Tände ljus i badrummet och tog med mig en av glasskålarna med godis,
som jag kunde nå ifrån badkaret.
Sen låg jag i det varma badet och hade det allmänt härligt.
Snöade hela kvällen och det var mysigt faktiskt.
Wilmer fick mumsa på lite ben, som alla hjärtans dag godis.


Efter badet, hoppade jag i ett par mysbyxor och tog det lugnt i soffan.
La mig strax innan midnatt och har fått sova ut efter helgens späckade schema.
Skönt och känns bra! Nöjd med både helg och måndagen.


Hoppas ni alla också hade en skön, mysig och bra 
Alla Hjärtans Dag!

4 kommentarer:

Tiggir sa...

Glad alla hjärtans dag!!
Vad mysigt det såg ut..Vad gott med godis=)
Bamse kram

nettan sa...

låter riktigt mys! önskar du hade ngn att dela myset med,men det kommer nån dag då du är redo att möta kärleken<3 Pözz

Josefina sa...

Innan jag flyttade till nkpg så träffade vi några och hade allmänt mysigt med fika och ljus =)
Det är så många som är singel på denna dan, så det gör mig inget. Kärlek behöver inte heller vara mellan par, kan vara mellan vänner och nära familj också ;) kramiz

Josefina sa...

så Träffades vi**