måndag 7 februari 2011

Girl's Night

 .
Förra lördagen, alltså 29 januari,
så blev jag och Nettan hämtade i stan av Linda.
Sen åkte vi ut till henne. Hon bor utanför stan i en liten by nämligen.
Denna lördags kväll skulle vi ha tjejkväll och även övernatta.


Linda körde i gång med maten hon ville bjuda på.
Vid 18, slog vi oss ner och det blev en cider 
och även massa prat i köket, då vi sen smälte maten.

 
(klicka för att förstora)



Efter hundarna fått sig en kortare promenad,
så förflyttade vi oss till vardagsrummet.
Linda hade ställt fram chips och ostbögar i stora skålar.
Vi skulle haft en spelkväll egentligen, 
men ps3 hade gått sönder eller vad det var,
så det blev film istället och vi såg lite skräckisar.
Först såg vi "Paranormal Activity 2", (ettan har vi redan sett).
Därefter såg vi en annan film vad den nu hette, 
det visade sig att vi hade sett den förut. 

 

Vi gick och la oss strax innan midnatt.
Jag och Nettan sov i utbyggnaden som blev färdig i höstas.
Vi låg och pratade till halv 1.
Jag kunde dessvärre inte sova på hela natten....
Låg och blundade bara, så det var ju trist. 
Frös även titt som tätt under natten. Hon hade visst glömt att sätta på värme.


Wilmer hade också svårt att sova, han gick och vankade mest.
Låg en stund, gick runt en massa, sen låg han igen, sen vankade runt.
Personligen så kan jag ibland ha svårt att sova borta.
Iallafall så brukar jag bli sömnlös första natten borta.
Förutom hos mamma då, men där bodde jag ju innan jag flyttade hemifrån.

Vi låg och pratade på morgonen och gick upp typ strax innan 9.
Det blev frukost, hundpromenad, sen lite spring i trädgården 
för hundarnas del och därefter fick vi skjuts hem.
Tror jag var hemma strax innan kl 11 eller nått. Halv 11 kanske...

Nåja, tack girlizar för en trevlig helg tillsammans!!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Tack sj för att du ville komma=)
Synd att du inte fick sova något den natten!!
Bamse kram gumman