måndag 21 februari 2011

Baaaah....

.
Ska blogga om helgen, men mår inte så bra så det får vänta....
Har vart sjuk 3 veckor nu. Sen vi hade filmkväll hos Linda.
Har alltid haft väldigt lätt för att bli smittad, 
men vet inte om nån var sjuk den helgen faktiskt.
Frös iofs den natten med, så kanske lite därför jag blev sjuk med.

How ever! Har försökt att krya på mig de här tre veckorna nu,
men titt som tätt, har jag gett mig ut för att träffa vänner och så.
Då har jag dessvärre blivit värre. Mer sjuk.


Var iväg i helgen senast och det var -22°C då jag promenerade hem.
Blev ju så klart sämre igen
Har en enorm inflammation i hela kroppen.
Har förmodligen feber. Äger ingen temp, men känns Verkligen så.
Är Väldigt öm i hals och även lungor, då jag små hostar slem hela dagarna.
Inte så trevligt att läsa, jag vet....
Mår även illa just nu. Har tagit en värktablett precis.
Har funderat på ett varmt bad, för att lindra inflammations-känslan,
men det gör jag inte så länge jag mår illa.
Krypa ner i soffan med en halsduk om min ömma hals kanske.
 
 
 
Börjar bli väldigt Trött på detta!
Nåja, Vi ses här när jag mår lite bättre än!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

du får krya på dig tjejen
Kraam