torsdag 17 februari 2011

Atchoo

Har vart sjuk ett tag nu med lite förkylning, slemmig hals,
influensa känsla i kropp å så...
Idag känns det som att jag börjar få hosta med :-x ..*hope not*
 Halsen är mer öm och lite svullen idag också.


Har värktabletter, nässpray och hostmedicin hemma. 
Försöker idag kurera mig på nytt, så har vispat upp kall nyponsoppa.
Det är ju bra mot bakterier och allt.
Tänkte tagit mig ett bad också, men orkar inte riktigt.


Btw, Maskinen utanför mitt fönster, som jag bloggade om i något tidigare,
ja den står precis utanför mitt sovrums fönster IGEN!
Vilket betyder att det blir 4e morgonen och att jag kommer bli väckt Tidigt!

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Men jösses vad det höll i sig då!!
Du har varit sjuk/dålig nu ett bra tag..Du gör rätt i att krya på dig!!

Den där duma duma maskinen kan ta o dra någon annan stans..

Bamse kram

Josefina sa...

Jag har varit sjuk sen vi hade vår lilla filmkväll ute hos dig. Vet inte om någon av er var förkyld eller lite sjuk. Jag smittas ganska lätt vet jag.
Om inte annat så frös vi på natten och jag kanske blev sjuk av det. Vet inte men vart sjuk sen filmkvällen

Kramiz =)