fredag 14 januari 2011

Vårkänslor ♥


Som jag skrev i förra inlägget, så känns det som jag har fått vårkänslor!
Det lite grann sprudlar inom mig och jag vill göra Massor!
Vill uppleva, äventyra, gå strö kurser, gå utbildning, jobba, ta praktiker,
resa, renovera, shoppa till hemmet och inreda, shoppa kläder, 
klippa håret, nå mina drömmar, vill ut bland människor, 
träffa nytt folk, men 'gammalt' folk med... osv osv.
 
 Känner lite för att leva ett storstadsliv typ, 
där man klär upp sig lite extra på fester, shoppar lite för sin lön....
samtidigt som jag ju vill campa, äventyra och sånt mer.

Mkt jag drömmer om och vill göra med livet.
Ibland lite för mkt och oftast mer än vad både psyke och kropp klarar.
Men är inne i en sån period igen, där jag lixom Vill så mkt.



Ska förresten blogga om bröllopet också.
Ska se om jag hittar lite foton på mig först bara. Att ta med i inlägget.

Inga kommentarer: