torsdag 16 september 2010

"Utfrågningen"

.
 
Ikväll har dom visat 'Utfrågningen' på tv4 igen 
och ikväll var det Alliansen Mot de Rödgröna.

Ikväll var det en bra debatt! 
De rödgröna var mkt bättre idag, jämfört med igår också.
Vissa bitar har de blå bra tankesätt och förslag. Vissa bitar är de röda bättre.
När ämnet om de sjuka kom upp så hettade debatten till rejält!
Den ronden vann verkligen Mona Sahlin!

Gårdagens debatt kändes osäker.... Den gick inte bra alltså.
Men idag kändes det mer förberett och dom var piggare. Mer glöd!
På lördag är det "Utfrågningen" igen. Då blir det Mona mot Reinfeldt.
Det ska bli intressant. Men hur som... idag var en Bra och tydlig debatt!

3 kommentarer:

Lilliss sa...

nu vill jag bara att detta val ska vara över! står inte ut mer...är sååååå trött på att se eller höra om det!
det är ändå bara en massa lögner dom kommer med ändå...
dom säger att dom ska ge mer pengar till vården men det tror jag inte ett smak på...men men röstat har man gjort iallafall!


kram

Hemmet Är Min Borg sa...

ja den var intressant att se, jag ska även se på söndag hur det går :)
Kraam

Josefina sa...

Ja med, synd att vi inte är i samma stad på söndag, så man hade haft sällskap och god mat :(

Nåja, jag ska se duellen mellan Mona och Fredrik imorn också ;) En av dom ska ju trots allt styra vårt liv till stor del och då vill jag va lite insatt

Puss & Kraaaaaaaaam (pussa Alwin me)