fredag 17 september 2010

First cut is the deepest

.
Ikväll har jag bakat.
Det är inte bara sparsamt på ekonomin att bara matbröd,
utan också väldigt gott med nybakat och ost på!

Brödet var precis färdigt och klart att äta då Idol började.
Så jag kunde äta nybakat till Idols sista audition. 
Imorn kör dom ju igång på riktigt.
Då ska dom sålla bort bland de som är utvalda.



Smakade så klart väldigt bra!



Sen såg jag på debatten som sagt. Ni såg säkert förra inlägget.
Har precis varit ute med Wilmer nu, men känner att jag har ont...
Så ska faktiskt lägga mig nu.
Genomgick en operation den 30 augusti, så på måndag har det gått 3 veckor.
Läktiden är på 4 veckor.
Värken påminner om den som jag haft i typ 10 år nu,
så hoppas verkligen att dom fick bort allt det sjuka på operationen.
Det återstår att se på återbesöket framöver.

Som jag skrev i tidigare inlägg i dagarna,
så kan jag anstränga mig lite mer än första veckan och det går framåt.
Den värken som jag har Nu, har jag ju haft titt som tätt hela tiden.
Men den kanske försvinner. Annars får jag ta upp det på återbesöket.
 
Jag vet att jag inte får anstränga mig så mkt under läkning,
men ett möte på stan och sen massa bakning av matbröd är väl inte för mkt?
I början kunde jag knappt dammsuga eller ta hundpromenad,
men nu klarar jag ju mer och det kan väl inte vara för mkt (eller?)....


Nåja, har ont och mår väldigt konstig, så ska lägga mig nu....

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ojdå,tror jag kommer för att provsmaka :)
ta det lugnt med kroppen
kraam