lördag 10 juli 2010

Äh!

.
Struntade i att gå över till granne på fika. Mamma och Alwin gick själva.
Känner inte riktigt för att sitta och le mot främlingar idag.

På måndag åker jag. Kommer sakna verandan...
Hoppas också att Wilmer inte "faller tillbaka", för han mår ju Bäst av att vara med en annan hund.
Hemma är han ensam och ja, han mår lite sämre som ensam hund helt enkelt.
Jag hoppas också på att problem inte kommer vara kvar då jag kommer hem.
Eftersom det får mig att må så extremt dåligt och då mår Wilmer med dåligt.
Trakasserier osv får mig att knappt komma ur sängen... Inte kul för Wilmer precis.

Ska försöka ta vara på att vara ute på landet och verandan nu.
För när jag sen kommer hem så får man gå en bit för grönområden.
Skulle bo nått sånt här, men känns inte trovärdig...
Skulle även behöva bil och det går inte.




Nä nu måste jag ut och svalka Wilmer i barnpoolen.
Det visade 39 grader i solen för en stund sen så Varmt!
Men jag klagar inte!

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Hoppas att han inte gör det..Håller tummarna & torna gumman!!
Miss you

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppas verkligen att det funkar hemma nu, det har vart härlig tid då ni har vart här
kraaam