måndag 12 juli 2010

Hemresa

.
Idag reser jag hem till Norrköping igen.
Har varit sköna 3 veckor här hos mamma i Skaraborg och det kommer jag leva ett tag på.
Underbar midsommar har vi haft också!
 
Har igår och idag, ordnat ner en massa musik från mammas dator, 
ner till min externa hårddisk att ta med hem.
Blev av med all min musik för nått tag sen då jag skulle formatera om min dator.
Datorn krånglade och jag hann inte rädda musiken.
Men nu har jag säkert lite av mitt gamla material, 
eftersom det är Jag som stoppat in musiken som finns i mammas dator.
 
Hundarna leker lite nu och dom får passa på....
För snart ses dom ju inte på ett tag. Hoppas att mamma kommer till Oss i sommar också.
Så ses dom kanske i slutet på Augusti igen. *Längtar redan*
 
 
 


 
Nä, nu ska jag packa lite till i värmen. Så det blir klart och under kontroll.
Snart blir det en underbar "Glassbåt" från Sia glass. Mmmm säger jag bara!!!!!!
Ikväll reser jag och Wilmer med tåget! Ses hemma i Norrköping, på andra sidan Vättern.

Inga kommentarer: