torsdag 22 juli 2010

Ache, all over da place

.
Haft stark migrän nästan varje dag sen jag kom hem till Norrköping.
Haft illamående nästan jämt också. Samt lite huvudvärk för övrigt.
Har lite tandvärk också..... Samt tandläkarskräck, men behöver dit.
 
 
Har i flera år haft ont på annat ställe med. 
Vart på kontroll för några veckor sen och det var inte helt prima 
så dom vill ha mig in igen för mer tester.
Fick en tid men den passade inte mig då jag skulle resa samma dag 
och vara borta 3 veckor.
Dom vill se vad felet är och hur det går att åtgärda.
Dom hade gärna velat ha in mig fort. Gärna innan min resa, men gick inte få tid.
Har burit detta i typ 10 år och vetat länge att nått är fel.
Smärta och allt med. Så samtidigt som det är nervöst,
så vill jag veta vad det är och bli av med smärtan jag har titt som tätt med.
Ska tillbaka till sjukhuset nästa vecka, så ska bli skönt på ett sätt.


Nåja, ska röra upp allt kaos i mitt liv för övrigt nu med.
Vart en del tjafs här och var osv.
Men verkar som allt lugnat sig tack och lov!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Fy med migrän..hoppas att du känner dit bäter..
Du får tänka så här nu att om 24 timmar eller mindre så kommer du att få ha mig för dig sj en hel helg=)
Bamse kram