torsdag 22 juli 2010

Här kan man skriva en titel

.
Ätit lite köttfärsfyllda tortillas idag och därefter packat!
Nu ser jag på Gordon Ramsays Kitchen Nightmares.
 
Anledningen till att jag packar är för att helgen ska spenderas på Kråknäset.
Det ligger utanför Valdermarsvik och på ostkusten.
Jag och Linda har aldrig spenderat tid där på tu man hand. Bara i gäng.
Ska bli trevligt och vi åker imorn, sen kommer hem på söndag.
 
 
 
 
 
 
 
Igår undrade Nettan om vi kunde ses och ta fika. Vilket gick bra.
Jag har ju varit bortrest och vi har inte setts på ett tag.
Vi sa 17 tiden så jag passade på att baka en blåbärspaj. Smulpaj!
Fixade pajen lite innan hon kom, eftersom den ska vara inne i ugn 40 min också.
Blev kall marsán sås till så klart.
 
 
 
 
 
Eftersom det var så varmt ute så ställde jag golvfläkten 
framför köksbordet där vi satt. 
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Tack för sällskapet gumman!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Det var jättegod paj även fast den var så sjuukt mastig! :D Hoppas ni har det bra i kråkan :D KRam!

Josefina sa...

Den är sjukt mastig ja. Räcker med lite bara ;) Så blir alltid att man har pajen någon extra dag att äta på ;) KRAM