torsdag 3 juni 2010

✫ Picknick ✫

.
Jag frågade Maria igår om vad hon gör vid 12 idag.
Tänkte att vi kunde ta med kaffe i termos och en filt,
och sen sitta och mysa i solen någonstans.
Vore kul att träffa henne själv lite sa jag till henne.
 
Hon gick med på detta och vi satte oss i parken i "Oxelbergen"
Den parken är mysig och ligger inte jämnt med marken.
Så vi klättrade oss upp på berget där och slog oss ner i gräset.
Wilmer hade massa vatten och han fick även sina tassar doppade i vatten.
För att svalka sig helt enkelt. Även ansiktet blötte jag ner.
Han var väldigt mysig under picknicken. Ville ha kärlek.



Ryggen på vår närgångna granne



Strax efter så kom en utländsk kvinna och la sig bara någon meter ifrån oss.
Överraskande nära för att finnas så mkt tom yta omkring oss.

Vi kom hem exakt 15, så vi var ute i solen i 3 timmar. Exakt faktiskt.
Hade inget att äta på, men vi hade kaffe iallafall.
Så vi fick gå hemåt för att vi kände oss hungriga.





Fler foton från vår soliga picknick:





Jag har inte solat något ännu, så det är dags att bygga färg!
Är så blek att det är pinsamt!
Men ska försöka sitta så här så ofta jag kan, så pigmentet byggs upp igen.
När det byggts upp så blir man snabbt brun sen.


Tack gumman för trevlig picknick!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

tack själv!
skönt att bara slappa i solen så där!
fick en att tänka lite på annat än allt det tråkiga!

kramar

Hemmet Är Min Borg sa...

så trevligt ni har haft det, ja hahahah det behöver solas lite ser ja :)))))
kram