onsdag 2 juni 2010

Sommar & Sol

.
Idag har ja rakat benen och letat fram min solkräm.
Blommorna i köksfönstret har fått njuta av kalla vattenstrålar...




 
Var ute en timma med Wilmer igen.
Med långlina, boll och försökte leka, springa och träna.
Gör massor att ha ensamhetstid med sin hund.
Man blir vän med den på ett personligt sätt och hunden mår också bättre.

Solen höll på att sakta gå ner bakom stora trädet.
Perfekt tid att vara här, för nu var det skugga.
Men fanns sol också så klart, men vi satte oss i skuggan först och främst.




Medan jag var ute med honom så hade jag sett att tvättstugan inte användes...
Den var bokat med tiden var mellan 17 - 22 och ingen använde.
Så jag slängde i ett täcke i var maskin vid 19 och gick iväg.
 
 
När jag sen kom hem igen, en timma senare, så hade dom börjat tvätta.
De som hade tvättstugan egentligen.
Förmodligen kunde dom inte tvätta direkt vid 17, utan började vid 20...
Men man brukar ju få ta över tiden om dom inte börjat inom en timma.
Nåja, får väl helt enkelt tvätta nån annan gång...
 


 
 
 
 
 
 Har bytt i sängen nu också...
Så det fina påslakan set jag fick av syrran då jag fyllde år, är nu i.
Min badade katt njuter i de härliga tygerna!


Inga kommentarer: