lördag 8 maj 2010

Wonderfull Saturday

.

 Sovit ut....
Såg på film i natt och då jag vaknade, utvilad
så hörde jag hur regnet föll i all kraft utanför. Stora mängder på en gång.
Har haft öppet fönster hela natten, så hörde i detalj hur regnet föll.
Rätt mysigt att vakna till detta faktiskt.
Även att ligga i ett tält och höra hur regnet står på tyget på tältet... väldigt mysigt!





Nyss
Har precis plockat in torr tvätt från igår, så nu ligger det i garderob.
Zappade på tvn i samma veva och såg att det är "Så ska del låta" repris från igår.
Höjde tvn och stod där och sjöng, dansade!
Jag gillar att se programmet och vara delaktig med att gissa.
 
Sen körde dom en favorit låt också, rock'n roll är ju som sagt min kategori
och dom körde "Footloose", som fick mig att börja dansa rock'n roll här hahaha!
För er som inte känner till "raggarliv" eller äldre rock'n rollen, så kika här:
 


 
 
Detta är en av mina favoritfilmer efter Dirty Dancing!
Footloose är en av mina favoritlåtar också! 
Rock'n rollen förr gör mig så glad och det är svårt att sitta still när man hör musiken! 
Svårt att sitta sur också för den delen!
 
 
 
Scenen nedan är lite blandade dans-moves, eller jag. 
Men följer man filmen så är scenen nedan rätt cool.






Vidare....
Igår tog jag foton på orderlapparna i paketen som blev så fel från grand-prix.se
Menade på att jag kan bevisa att Ni gjort fel.
På lappen i paketen står min beställning Rätt, men ni har packat fel.
Allt jag vill är att ha det jag beställde och betalat för!
Dom svarade ju att kunden betalar Alla frakter, så är det!

Men jag fotade lapparna med min korrekta order, samt fotade det jag fått i mitt paket...
Sen bifogade jag detta i mitt mail till dom.
Jag kämpade för att inte få betala Mer frakt! Det hade vart en sak om jag ångrat min beställning.
Men nu har jag ju inte fått rätt varor på det jag beställt alls. Så deras fel.

Fick svar idag om att dom skickar rätt varor på posten nu.
Kommer hem till mig och i det paketet med rätta varorna, så är även 
en färdig frakturerad påse, som jag ska skicka tillbaka varorna jag fick fel.
Så dom står för frakten och jag lyckades få dom förstå att jag inte ska betala för deras fel packning.

Skönt!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Den låten & filmen är så bra..Är en av mina favoriter också!!
Har inte set filmen på jätte länge..så det är någ dags för de..
Bamse karm