lördag 8 maj 2010

"Fly on the wall"

Jag och mamma sitter och minns tillbaka till tiden som raggarbrudar!
Fick ett klipp skickat till mig, där vi är med dessutom.
Bandet är ett gäng norrmän som spelar Teddyboy Rock'n roll.
Bandet heter Rebels Revenge.
Håkon sjunger, Sindre står i vit 50-tals kavaj, Tom Rudi är andra gitarr 
och trummisen dejtade jag. Han heter Roger.
 
Längst fram vid scenen står jag och mamma och dansar för fullt!
Mamma har en röd luvtröja och skinnvästen över så klart.
Jag står intill henne med min raggarfrilla, en ljusgrå luvtröja och västen över.



 
Alltså fan vad kul vi haft, rent ut sagt!
Skulle vilja ut på raggen igen faktiskt.... saknar musiken, dansen, de vänliga människorna,
saknar bandet också faktiskt. Turnerade mkt med dom ju.
Saknar livet helt enkelt! Hoppas det blir lite såna här fester och Folkparks ös igen!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja det var tider de hahahaha