lördag 29 maj 2010

Wonderbar

.

Jöööööööössses!!!! Var ute med Wilmer nu 
och en REJÄÄÄÄL skur kom!!!! 
Men jag bangade inte ute vi gick som vanligt och Wilmer gjorde behoven 
i MEGA SPÖ regn och sen gick vi in!
Vi båda blev rätt blöta, trots kort rastning. 
Men föll rätt stora mängder i snabb takt. Men nu har det redan slutat.
Skuren var i 5 minuter kanske och nu skiner solen.


Tog ett foto nu när jag kom in med lite halvblött hår.
Men jag färgade håret igår kväll och så här blev det.
Dåliga foton och att håret är blött gör det mörkare. Får ta nya sen att visa.




Det var lite varierande på förpackningens sida,
om hur ljust eller mörkt man kan får resultatet, men jag är nöjd.
Jag vill som de flesta andra, ha ljust på sommaren och mörkt på mörka tider.
Bara för man säger ljus, så menar man inte ljusblond.
Jag kan gärna ha en skön ljusbrun tex.






Medan färgen var i igår kväll så gjorde jag varma mackor.
Ananas, skinka, ketshup och kanel....
Jag vet att ni nog reagerar över kanelen, men över ketshup så går det.
Annars skulle det bara bli dammigt pulver.
 
 
När jag växte så ville jag och kompisen göra nåt underligt.
Vi kollade i skåpen och tänkte laga i ordning nått konstigt.
Vi fann just kanel bl.a och tyckte det skulle vara knäppt.
Men det visade sig vara det godaste jag ätit typ!




Var inte alls fel att äta dessa varma mackor en skön fredag kväll!
Färg i håret och bra på tvn, så jag tog fram En cider att anvjuta.


När håret sen skulle ur, så blev det en dusch.
Wilmer fick rastas och sen fönade jag håret innan läggdags.
Efter midnatt nån gång så kom jag i säng.




Denna Lördag kväll så blir det Eurovision!
This is it! Sista avsnittet, the grande finale!

Inga kommentarer: