fredag 28 maj 2010

Nu är jag ikapp

.

Så där, nu har jag bloggat ikapp mig!
Bloggat 3 inlägg nu.. onsdag, torsdag och fredag.
Så det är bara "bläddra" sig fram och läsa.

Ser nu på Djäuvulsrallyt på 5an. Men slut nu.
Där kändisar två och två kör rally bana... Jösses va vilka dom blir hehe
Ska färga håret nu och göra lite varma mackor!
 
 
 
 
 
Tidigare avsnitt där Mats Ronander var med

 
Klockan är 20 nu och Dirty Dacning 2 börjar nu på tv4 plus ser jag..
Men den är inte så bra. 1an däremot är min favoritfilm
Ser att Mats Ronander är med i kvällens Så ska det låta nu,
Ska se på det faktiskt! Istället för Talang.
Har sett Mats live och träffat honom då han backstage.
Trevlig och charmig man med bra klädsmak!
Gillar när han har snygga scarfar!
 
Han uppträdde ihop med The Refreshments, så dom alla var backstage då.
Det var på tiden som raggarbrud detta, för några få år sen bara.
I kvällens program så har han kort frisyr dessvärre.....
Han är mkt snyggare i en sån där "Gordon Ramsay" frisyr. 
Med blonda slingor. Han har nästan den frisyren i klippet Ovan.
Men ska gärna vara lite längre längd ändå.. Lite mer "bus" blir det då
 
 
 



De flesta känner nog Mest igen Mats Ronander från sin gamla låt:
"Gör mig lycklig nu" ..Fortfarande en väldigt bra låt!




 
Nåja, jag ska höja volymen nu 
och vara med i att sjunga på Så ska det låta!

1 kommentar:

Maria sa...

sv. Benny är en blandning. Mest bc, men också norrbottensspets. Dock ser han ut och beter sig mer som en bc, än som en spets.