torsdag 6 maj 2010

Vardags Grunder

.

Dessa 3 moment har jag kört med Wilmer sen han kom hem till mig.
Wilmer är duktig på dessa moment.
Vi har alltid kört dessa metoder vad gäller andra situationer, som att gå över en trottoar!
Att Wilmer alltså måste titta upp på mig och vänta in att jag godkänner.





Har hänt lite tråkigheter i mitt liv under åtminstone 1½ år tillbaka.
Nu lever jag i de problemen längre, så kan hinna må bra igen.
Har inte kunnat träna Wilmer på det sätt som vi gjorde varje dag.
Pga att min ork totalt försvann då jag har mått så hemskt dåligt en tid.

Men nu börjar det gå åt rätt håll igen och jag kommer ta upp mina kontakt övningar igen.
Vi gjorde såna här moment i alla situationer, varje dag.
Men nu när jag inte haft ork, när jag nu mått så dåligt, så har det ju drabbat Wilmer också. 
 
Andra kan nog inte helt förstå det hela....
Men Wilmer är väldigt duktig och väldigt lydig på alla sätt!
Bara att matte inte haft ork att träna kontakt och ork att ge honom det han behöver.
Så tyvärr har inte alla fått se den fina bild av Wilmer, som han Är egentligen!
När han och jag lever vår vanliga vardag.

Inte ens många av mina nya vänner här i Norrköping har sett Wilmer egentligen.
Eftersom tråkigheter hände i mitt liv på ganska samma stund i livet.
Men det kommer... Wilmer är väldigt duktig och lydig, när jag har min "normala" ork!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tycker han är bra på att lära ut,man får många tips om saker , jag kommer köra lite av det han gör ,
kram