söndag 2 maj 2010

Timmen är sen...

 
Fick svar för en stund sen. "Nu ska vi till Svea", stod det.
Hmm.... har inte svarat ännu... 
Trött har jag hunnit bli och klockan är nu halv redan.
Jag behöver springa fram och ta ut en peng bara och sen till Svea.
Nu är klockan 1.30 och när jag är klar så skulle den nog hunnit bli 2.
Stället stänger 3.

Var ett tag sen jag slutade att hålla mig på party stämning.
Hunnit bli trött av att sitta här, och för en timma så känns det lite, jaa.....
Kan ju lätt bli på partyhumör igen, inget svårt alls.
Men att då ha en timma på sig, känns lite vääääl lite..
Går ju väldigt mkt snabbare än man tror.
Hinner beställa en öl och sätta mig, så har det redan gått en tid.
Vill ju dansa lite, prata lite och sånt med.

Om jag hade vetat lite mer, tid och sånt kanske.. och lite mer närmare planer.
Då hade jag lättare kunnat förbereda mig på att vi ses där vid 1, tex.
Men att nu börja, för en timma... Så får nog bli sängen trots allt.
Hade vart rätt kul att se henne faktiskt.
Är ju i ordning och allt också, så redo på så sätt.

Inga kommentarer: