söndag 2 maj 2010

Trøtt

Vad trött jag känner mig...
Men inte konstigt, man blir trött av att inget göra.
Kollade på Körslaget och sen har jag suttit här och inväntat svar 
från min barndomsvän som är här i Norrköping på sitt första besök.
Vi pratade om att höras av under kvällen och nog ses en sväng!

Dom ska till Bakfickan först och sen till Svea.
Bakfickan stänger 1, så blir väl Svea strax därefter då... och till stängning kl 3.
Frågan jag sist ställde, är vad som händer och vart dom är.
Vet inte om jag ska hålla 'glöden uppe' lite till eller gå och lägga mig.
Behöver gå till Swedbank också och ta ut en peng, och det kan jag isåfall göra redan nu..
Men hör jag inget alls, så är det trist att göra 'besväret' just i natt..
 
Jag vet ju vilka ställen dom ska till, men när osv vet jag inte.
Vet jag inte så mkt, så har jag inte heller kunnat hålla igång.
Därför har det mest blivit att jag 'hänger' här hemma. 
Så jag inte håller mig partysugen och sen blir det inget.



How ever...
Har vart på så himla BRA humör idag och det har vart en super dag!
Kan inte klaga på nått sätt alls, och om kvällen fortsätter eller inte, får se snart se!
Ska väl vänta in att Bakfickan stänger först och främst och se om jag får svar eller inte.


*Med leende på läpparna och nöjd med en underbar 1 Maj*

Inga kommentarer: