onsdag 5 maj 2010

Tar emot nått så förbannat!!

 
Nu är jag klar och kan åka rätt snart.... Men fan så trött jag blev! 
Försöker plocka ihop sakerna, som jag behöver för kursen,
men tar emot nått så fruktansvärt 
och att känna mig mega trött gör det ju inte lättare heller.

Åker jag rätt snart, så kommer jag vara framme vid 5
och jag hade behövt så mkt mer tid än en timma!
Det är ju en timma innan kursstart jag varit där när han krånglar på kursen.
För att han skulle behöva vara där så mkt mer innan.

Är inte ett skit motiverad idag....
Utmattad och lite nedstämd på nått sätt... trött nu på köpet också.
Allt känns bara piss och ju mer stressad jag känner mig, desto sämre med ALLT!

Nått som också gör att det tar emot Ännu Mer,
är att det är så krånglig att ta sig dit! Till klubben..
Måste gå till Tyska torget, Wilmer kommer då göra utfall hela vägen dit...
Sen på bussen och åka mot Maxi. 
Av vid maxi, och sen gå sista halvtimman på en grusväg.
Man måste lixom ha en hel timma på sig som man lägger på Bara resan dit!
Tar det emot som det är, så gör ju inte en massa krångel saken bättre..
Blir utmattad av att resa bara det i sig....... suck vad jag hatar allt just nu!!!!!

1 kommentar:

Lilliss sa...

ta det lugnt gumman,
orkar du inte så är det bättre att du tar det lugnt hemma och tar hand om dig själv <3

vet att du gör detta för wilmers skull!
så stressa inte och ta djupa andetag!

kramar om!