måndag 3 maj 2010

G' Mornin?

Gick upp för en stund sen, men vart vaken hela natten känns det som.
Somnade vid 2.30 och har från den tiden till nu, knappt alls sovit.
Typiskt, när man ju behöver det också.

Rörmokaren KAN komma idag, eftersom han i torsdags sa att han kommer "imorn och installerar"
men han kom aldrig i fredags, så antar det blir idag. Men När?
Fått gå upp vid 7 igen, men precis som sist så har jag knappt sovit nån hel timma alls.
Jag har lovat att ta med min barndomsvän ut på stan idag och hade velat vara pigg till det.
Är redan små irriterad, som jag ju blir då jag inte får sova när jag behöver det.

Wilmer har i över en halvtimms "buffat" för han behöver gå ut.
Antar att det är en baj, för då gör han så.
Men att bli väckt på sånt sätt ändå, när man inte sovit, är frustrerande.
Nu när jag gått upp så skälls det istället.. Gör en väldigt irriterad.

Solen skiner för fullt, men jag kommer va trött hela dagen....

Inga kommentarer: