tisdag 13 april 2010

Praktiskt på tåg

.
Sökt efter smidigaste sätt att resa på tåg med hund, katt och packning.
Är extra konkigt att ha med katten så jag letade nu efter bäst passande bur.
Fann denna nedan, som jag faktiskt också beställde precis!





Smidigt att ha katten på ryggen, rullväska i handen och hund i andra handen.
359 på djurmaxi.se, var den billigaste shoppen jag fann för just denna modell.
Men jag köpte på grand-prix.se för 386, då jag skulle ha annat också.
Så bättre att samla all shopping på en sida, för frakt kostnadens del.

5 kommentarer:

Tiggir sa...

Vilken tuff väska!!
kram

Lilliss sa...

fan vad tuff och praktisk den där såg ut!

kram

Purple Kitten sa...

Smart väska :) Ska kolla igenom måtten lite också, för att flyga med hund är måtten 40x25x23 cm så måste hitta en bur dom måtten.

Josefina sa...

Nettan: Det fanns väskor som hette just nått med flyg. Det var transportbur till katt / små hundar och var tillverkad just för flyg. Rätt mått och allt.

Tror jag skickade lite länkar, fanns mkt att välja på vad gäller på rullande bur, eller flygbur :)

Hemmet Är Min Borg sa...

men det där verkar ju tufft, haha ollie hänger på ryggen när du åker
kram