lördag 27 mars 2010

Trött

.
Säng säng säng... sova sova - säng säng säng...... 
Jaa som Galenskaparna sjöng en gång:


Lite tjatigt i början, men sen kommer låten igång som sagt.




Vidare....
Sov 1-2 timmar i natt och ska snart lägga mig.
Väntar bara på att mitt täcke ska bli torrt i källaren. Har nämligen "tjuvtvättat".
Alltså tvättat utanför tvätt schemat som finns.

Tumlaren var trasig såg jag, och under reparation.. så fått använda torkrummet.
Tur det finns tork fläkt som skyndar på.

Nu är klockan 3 på natten och ögonen går i kors.
Har vänt på täcket två ggr, för att skynda på torktiden.
 
 



Tänkte visa er hur jag bäddat sängen!
Fick påslakanset av min syster som födelsedags present.
Hon trodde det var lila först, men jag tycker ändå det är fint som rosa.
Eftersom våren nu är på G och idag har det faktiskt känts skönt ute,
så passade jag på att bädda med detta våriga påslakanset jag fick!
 
Syrran har också fyllt år, men inte fått nått av mig än.
Men det kommer syrran! Har haft lite mkt hur valfritt det än är, så vill jag.





När täcket är torrt, kan jag bädda i och lägga mig.
Har sovit utan täcke förut, men inte funkat att sova alls, 
så lika bra att vänta in det.

Titta så fint det blev! Tack syster

Inga kommentarer: