fredag 26 mars 2010

Full rulle, hele tin....

.
Sitter nu på MIN dator! Den som vart på service en månad.
Äntligen kan man bygga upp lite på sin dator igen.
Har man en låne dator så vill man ju knappt bevara foton eller installera lixom.



Idag?
Jag sov inte alls många timmar, knappt 2 timmar...
Huvudet var extremt tungt och jobbigt då jag skulle upp vid 7.40.
Somnade ju vid 6.30 kanske.
Snoozade dock en halvtimma efter larmet ringt.

Linda kom vid 9.30 dom utlovat och tillsammans med Maria,
så var vi iväg till först ica maxi.
Handlade väldigt mkt basgrejer och då jag passade på, så blev det en del.
Efter ica, så tog jag apoteket bara, sen var vi iväg till coop och systembolaget.
Köpte bara hårfärg på coop, då maxi hade slut.
Den jag tänkte på fanns inte på coop heller så fick köpa en ny sort.

Efter bolaget, så drog vi iväg mot grizzly zoo, för att köpa kattsand.
Köpte även ett nytt filter till kattlådans tak, så dofter sätter sig i filtret.
Hem och in med varorna, Linda fick hjälpa mig bära.
Jag plockade in varor, bytte sand i kattlådan och sen ut med Wilmer.
Vi skulle upp till Maria på fika och jag hade köpt med mig chokladboll till oss tre.
Serverades även en maräng "kaka" (?), till kaffet.
 
Måste tacka Linda för all hjälp och att jag fick hänka på idag!
Uppskattas enormt och det vet du nog!
Sen tackar jag Maria för fikat, så ses vi imorn gumman.



Ikväll
Nu är jag hemma igen och idag ska jag färga håret,
sen kommer Nettan vid kl 17, för vi ska sola.
Ikväll är det final av Let's Dance och jag hejar som alltid på Claudia.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Det var så lite gumman!! Det är bara att du säger till när du behöver åka o står handla så ställer jag upp om jag kan!!
Bamse karm