tisdag 5 januari 2010

Filmpaket

.
Sandpapprade bordet lite för hand förut...
Behövs ju köras lite för hand, för planslipen inte kommer åt.
Sen när jag bestämde mig för att kolla om kanalerna kommit in,
så gick jag till meny och sen till att söka efter kanaler på nytt.
Jag märkte direkt att kanalerna kommit!
Hon sa att dom kommer imorn, men nu är dom här hur som!


Har nöjespaketet på tele2. 89:- i månaden.
Det paketet innehåller kanal 3, 5 8, 9, 400, 4+, Mtv, Comedy Central och ztv.
Grundutbudet har jag ju redan, vilket innehåller:
Svt1, Svt2 SvtB (Barnkanalen), Kunskapskanalen, Svt24, 4an, 6an, 7an och Star!
 
 
 

 http://www.bdtv.se/Bilder/tutbud/canal-pluss.GIF
 
Men jag la även till ett paket. Canal+ film paket. 189:- i månaden.
Alla kanaler är canal+ som sagt, bara film kanaler och i det paketet ingår:
Canal+ Drama, SF, Hits, First, Comedy och Action.

Tittade precis på canal+ SF och såg på  Dödlig drift.
Den har jag sett förut och den är rätt så okej.
Persbrandt, Kjell Bergqvist och  Peter Sauk är med bl.a.
Nu är filmen slut och 9 millimeter har börjat.... Men jag ska snart lägga mig.
Nöjd med att jag tog canal+ film paketet också faktiskt.
Men nu får det räcka med kanaler.


Inga kommentarer: