torsdag 24 december 2009

Än så länge....

 
Nu har Kalle Anka börjat! 
Det är nästan ett måste att ha på, 
även om man inte sitter just bänkad framför tvn.
Är ju en viss känsla i julprogrammen!






Nu har vi precis ätit middag!
Lutfisk, potatis, vita såsen och så klart julmust till, Mmm...
Medan lutfisken stod i ugnen, så gick jag ut med Wilmer och Alwin.
Alwin kom till mig och talade om att han måste ut och kissa nämligen.
Det gjorde han direkt ute så jag passade på att ha med mig tomteluvorna.
Vill ju ha Fler foton på dom i snön, med och utan luvor!








Vovvarna har fått varsin julklapp redan.
Den fick dom imorse och snart är det dags att få en till.
Alwin fick från sin matte och Wilmer från mig.



Alwin's julklapp



och.....



Wilmer's julklapp








Förut så jul badade jag Oliver.
Därefter så gick jag själv in i duschen.
Sen slog jag in ett paket också, se så fint det blev!






Sen kommer min syster, samt mormor och morfar....
och börjar julen firas helt!

1 kommentar:

Lilliss sa...

gud vad söta Wilmer o Alwin e i tomteluvorna!

pöss