torsdag 24 december 2009

Min födelsedag

.


Ja igår så gjorde vi det vi ofta gör på min födelsedag.
Vi myser till Bingolotto's uppesittarkväll!
Jag har två lotter, enkla och syrran hade det samma.
Mamma köpte sig en lott, även den en enkellott.
Finns ju dubbellott också, men vi tog enkla i år.






Vi vann ingenting nån av oss, men det gör inget...
Bara man har trevligt, för det är ju ändå största poängen.
Vinst kommer ju som ett stort plus lixom.
 
 

 
Men jag köpte mig faktiskt en triss lott också igår.
Kände att jag måste ju unna mig det en dag som igår.
Den var det faktiskt vinst på, även om det bara var 25 kr.
Kommer att hämta ut vinsten som en ny lott en dag.

Jag har fått lite födelsedags presenter också...
Tänkte vi upp lite för er!
Jag har inte firat mig, men några av de presenter jag fått, ser ni nedan.
För övrigt så har jag fått en hel del hälsningar med Grattis.
Via bloggen, sms och en hel massa på facebook!





Kort och pengar från farmor och sen ett fint 
påslakanset i bra kvalitet, från min syster Angelina.
Min söta vän Linda har köpt ett "blad" i trä, med två ljus.
Hon vet att jag har afrikansk stil hemma och att jag även älskar ljus!
När dessa ljus brunnit upp så kan man sätta i två röda värmeljus tex.
Eller lila också om man vill. 
 
Tack till er alla som uppvaknade mig igår!




Igår förberedes även skinkan och janson




1 kommentar:

Tiggir sa...

Den e även i från Maria & Johan också!! Kram gumman