söndag 6 december 2009

Ordning och reda


 En hörna av min walk-in-closet

 
Håller på att rensa i min walk-in-closet...
Eftersom målaren kommer i veckan, så får jag förvara lite där så länge.
Sen när målaren är klar så kan jag ju börja packa upp Mer. Samt sätta upp på väggar.
Men nu vill jag ha undan så mkt 'onödigt' som går, tills målaren är färdig!
Passar också på att moppa och så lite, så att det blir mer 'beboligt'.






Så snart det torkat inne i walk-in-closet så ska jag bära in de lådor som 
ska vara i lägenheten och resten ska sen ner i källarförrådet ikväll.
Orkar jag inte ikväll med allt till källarn, så tar jag endel ikväll och resten imorn.
 
Idag är det Finlands nationaldag... Det är också 2a advent!
När Maria var här igår så släckte jag ner lite och tände ljus, mysigt!

Inga kommentarer: