söndag 6 december 2009

Nice hang out

Maria skrev strax innan kl 20 och jag hade ju glömt mina frysvaror hos henne,
som jag har förvarat medan jag frostat ut frysen på gamla stället
och då jag hämtade Wilmer efter flytten, då var tanken att ha med mig varorna.
Men glömde ju det så hon kom ner med detta direkt...
 
Vi har pratat, druckit kaffe och skrattat i massor! laugh
Blev lite berättelser hit och dit som vi minns "genom livet",
som tex då mitt ex skulle kliva av tåget och försvinner *poff*
och sen ligger han mellan tåg och perrong och häver ur sig förvirrat; "oj oj"

Ja det har vart så trevligt att klockan sprang extremt snabbt iväg.
Sist vi kollade så var den tolv och nu var den ju halv två,
så vi rundade av lite och jag passade på att gå ut med Wilmer, bara på en snabb kiss.
Ska sova nu... Wilmer har vart stressad under sista timmarna,
så behöver få anpassa sig lite genom en sömn i trygghet med mig.
Ska stänga till sovrummet, så vi blir ju tillsammans på mindre yta 
och det bygger ju upp en trygghet som är bra vid ensamhetsträning sen tex.


Nää nu är kl 2, så natti nu happy


2 kommentarer:

Yvonne sa...

Grattis till nya lägenheten, och lycka till med flyttbestyr!

kram

Lilliss sa...

haha typiskt oss ;)

kram